Jet - trött på vintern

Idag tömmkörde jag Ville på ridbanan, och det gick bra. Han lyssnar bättre och bättre för både frammåtdrivande och bromsande. Underlaget är ju sådär, så  det blir mest igångsättningar och avsagtningar till trav istället för långa sträckor. Byten av gångart stärker musklerna och sträckor av trav bygger kondition.
Ville fick de största styltorna han har haft på länge, gick på spetsen som om han hade klackskor. Så himla trött på det här nu, dessutom hade han tappat en brodd och hans lockiga ben var fulla med is som man får dra bort med händerna. Mysmys.
Villes permanent efter jag tagot bort snön. Får väll klippa bort en del om det fortsätter så här, men tycker det är ganska sött.

Känner att det är dags för andra bilder än på Villes ben. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: ida

sätt dit ett par snösulor så är problemet med styltor 100% löst?

2012-02-16 @ 22:15:16
Postat av: ida

sätt dit ett par snösulor så är problemet med styltor 100% löst?

2012-02-16 @ 22:15:23
Postat av: Sandra SG

sv: förlåt för detta sena svar men jag kom hem från tyskland idag. Men gud vad roligt att du gillar min blogg! och självklart kan vi göra bloglovin byte! säg till när du följer mig så börjar jag följa dig! :D kram

2012-02-16 @ 22:57:21
URL: http://zandiiii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men fy vilka styltor :o Det är hemskt, blir så otroligt halt för hästarna att gå med styltor..



Har du inga snösulor på?

2012-02-17 @ 01:52:51
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0