Jet - zumba

Allvarligt, jag kan inte dansa, tydligt gick jag åt fel håll ett antal gånger. Jag klarar av att vifta med benen, men inte samtidigt som armarna.

Sov som sagt över hos Ida idag, väldigt mysig men tydligen var jag lite osocial mot henne, sommande vid halv elva och hon väckte mig vid halv tio någon gång. Hade några timmars sömn att ta igen helt enkelt. Följde med till stallet och red ut, jag red på Nikita, en halvblods nordis blandning som måste vara en av de snällaste hästarna. Gjorde allt som man bad om och supermysig. Underlagat var inte det bästa så kunde inte rida henne helt ordentlig, men hon var fin, jag gillade henne och följer gärna med igen.

Det är Ida som har alla bilder så vänta på henne.

Nu ska det pluggas!
Jag och min fina vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0