ida - bilder från idag

Förlåt att det nog sådan tid för min updatering. Men det tar så lång tid att lägga upp alla bilder eftersom det bara går att ta en i taget. Det vore verkligen något för blogg.se att förbättra att du kan ladda upp en hel mapp istället för o sitta i timmar med en puttig bild i taget.

Bilderna jag lägger upp nu är bara ett urval av alla 300 bilder vi fottade idag, Jet fottade de mesta och jag har redigerat dem. Trixi skötte sig exemplariskt, ja varva lite med och utan sadel bara för att hon blir ganska nonchalant när jag rider barbacka då jag inte kan lägga min vikt extremt överdrivet åt ett håll om ja skulle behöva tillrättavisa henne. Jet fick pröva lite i slutet o de gick vell helt ok? De svåra var väll för hennes del o svänga. Men som sagt, lite nonchalant bitvis idag.

När vi hade ridit klart släpte vi henne o gash vilken trav hon fick! Hon har travat så innan men då har inte kameran varit med, så glad att jag fick de på bild med. Knäppishästen hoppade hindret utan mig med...

När Trixi va klar fixade vi stallet snabbt och red sedan på Balder och Dinanett. Ca en halvtimma i padocken och sen en rejstur runt gärdet! Riktigt mysig dag :)



Knäpishäst ^^ Hoppas bilderna va värda att vänta på! Vill ni se flera så släng in en komentar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

hejhej fin blogg!

2012-02-26 @ 20:11:50
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/
Postat av: michelle

verkligen jättefina bilder, ni är så fina ihop! :)

2012-02-27 @ 17:37:28
URL: http://michellehaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0