ida - sommarbilder

Jag tycker det är lite tomt med nya bilder på bloggen just nu känner jag. Därför tänkte jag bjuda på lite olika bildbomber från i somras? Det låter väll bra? Eftersom de flesta antagligen itne följt mig på min gamla blogg www.idaevertsson.blogg.se så har ni antagligen inte sätt bilderna! Men håll ögnonen öppna. Det kommer fler an bara denhär ;)

Dessa bilder är från ridlägret i sommras. Skitkul hade vi! Men lite sorjligt då jag insåg att det var möjligt att det vart mitt sista ridläger på skogslotten på ett tag, eftersom jag inte tyckte det gav så mycket för dem pengarna det kostade.
Vi hade massa roliga olika träningar. Roligast hade vi antagligen på gräset där många eftermidagar spenderades o full galopp! ;)




Nedanstående bilder är uppvärmningen till dressyrtävlingen, därför hon är knoppad ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0