ida - depperioder

Jag har kommit in i en ond cirkel. Vet inte vad det beror på men skulle gissa på att jag kan skylla på vädret och att jag inte kunnat rida Trixi ordentligt på flera veckor. Sen finns det ju såklart andra saker som bidrar till det också. Jag blir grinig o sur, emot mina vänner e jag ganska duktig på att dölja det tack o lov! Annars hade dem slagit ihjäl mig ;)

Men jag tror att många känner igen sig? När det är kallt o halt ute men endå ingen snö.
Skulle behöva att någon kastade en handfull näve med insperation på mig så jag hade massa ideer och planer!

Komsikomsi sommarN!

Kommentarer
Postat av: Hannibanni

Så bra döljer du det inte mot mig u know, det råkar bara vara så att jag vill umgås med dig ändå ;-*

2012-01-22 @ 09:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0