Ida-Gårdagens hoppträning

Tänkte skriva lite om hur det gick på hoppträningen igår. Jag hade ju inte hoppat Trixi på ett tag så det var lite intresant. Nina (ridlärare) tyckte hon såg mycket finare och mer kösgjord ut från början när vi värmde upp. Och det har jag JET mycket att tacka! :D När vi hoppade fram vart de lite blandade språng. Trixi har ingen direkt taxeringsförmåga och det är väldigt svårt att lägga henne rätt eftersom hon inte häller kan hoppa av i alla lägen.

I slutet hoppade jag en bana, vid de laget hade hindrena klättrat upp på 80-1m. O eftersom alla andra hoppade typ 30 så såg det ganska högt ut! Men jag parvlade mig egenom med några stop o lite kråkliknande språng. Men ponnyn va jätteduktig, och dötrött efter! :)

Här är banan! Klaga inte på mina paintskills ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0