Ida-Kavajer...

Någonting jag ALTID har hatat djupt är kavajer. Det kanske ser bra ut OM dem sitter bra men fy vad obekbämt det är att rida i dem. Jag har aldrig lyckats hitta en kavaj som sitter bra på mig. Alla är för stora och bulliga. Idag skulle jag sy in min kavaj ytterligare, men eftersom det tydligen inte gick så sa mamma att jag kunde få en ny kavaj om jag hittade en för ett skapligt pris. Så de senaste timmarna har jag spånat runt på internet och letat. Och jag tror jag har hittat en kavaj som skulle passa mig! En Pikeur scarlett. Visserligen ligger den ganska ordentligt över min budget. Men har lyckats hitta en begagnad i min storlek. Så går allt som de ska köper jag nog den!


Vad tycks? Lite mer åt hoppstilen men den används flitigt i dressyr med! Ingrid Skoog från dressyrmupparna.se har bla tävlat i en sådan.


Kommentarer
Postat av: Petra

snygg kavaj!

2012-01-03 @ 00:44:05
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: emma och ebba

har inte jet något efternamn ? Eller varför skrev ni efter namn på bara ida och emelie ?

2012-01-03 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0