ida - om jag hade haft 250 000...

Då hade jag köpt denna ponnyn på dirren!


Dressyrponny *film*
Dressyrponny *film*. Hästar säljes

Typ: D  -  Inriktning: Dressyr  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2005  
Valack, f-05, e.Power Boy, 147,5 cm.

En ponny utöver det vanliga! Tre jämna och mycket bra gångarter. Mycket fin ridbarhet och arbetsvilja. Trots sin unga ålder så har han hunnit prestera en hel del. Han deltog i finalen och placerade sig i topp10 i ungponnychampionatet både som 3-, 4- och 6-åring. Startad LA på resultat upp till 77%! Han kom även till A-finalen i Agria ungponny dressyr 2011 (Ungponny-SM) där han placerade sig som 4:a. Även startad hoppning. Han är otroligt bussig i alla hantering!

Detta är en ponny för dig som vill nå den absoluta dressyrtoppen! Film finns vid seriöst intresse.

Priset är inkl. moms och kan diskuteras med rätt ryttare.
 
www.gullbacken.dinstudio.se
 
Pris   250 000 kr
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=574981


Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-28 @ 17:17:21
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-28 @ 17:17:21
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0