ida - skogstur med Malin!

Min kära vänn Malin joina mig idag o red ut i skogen på Nikita och Balder med mig. Trixi skullehopptränas av Monica ikväll så hon fick stanna hemma + att Balder har tjockat på sig ordentligt så han behövde jobba med en tjockis på ryggen ;) Nikita som få igåt inte kunde stå still i stallgången och hade hoppat över ett dike när Emmy red skötta sig prima! Lite spännd o stressad i stallet men kolugn när vi red. Malin red henne mest men den uppfattningen jag fick av henne på dem 15 min ja satt på hästen var att den va lite stretig i munnen men de släppte ganska fort. Bra i skritten men hade antagligen inte blivit ihopriden i traven så då tuffade hon mest på. Men de ska bli kul o testa rida den när ridbanan är tinad!
Balder fick en hel del galopp o tjurig va han o bockade emot spöt. Men liten ponny som han är har han nt en chans o få av mig när han bockar stillastående ;) Även om han får mig lite ur balans ibland eftersom ja red barbacka...

Här e 2 filmer, ni e awzum om ni lyckat utvinna en häst på båda :)

Jag tror denhär hästen kan bli riktigt snygg om man rider ihop den lite ;)

Kommentarer
Postat av: Lottaa*

hehe, yes ! PROW vettu.. nä men tack så mycket å jag det har jag :)

2012-01-24 @ 19:10:44
URL: http://lottaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0