Ida-Svar på frågestunden

Johanna Sällström
Hur många medryttar ponnyer/hästar har du nu??:)

Sv: Det är det att jag brukar alldrig ge en titel på hästarna jag rider, såsom; Sköthäst, medryttarhäst och foderhäst. Så ja kan inte säga att jag har någon medryttarponny just nu eftersom det inte finns något "kontrakt" på det. Men jag hjälper till att rida Trixi och Q. Även ibland Balder och Dinanett :) Så jag rider i stort sätt alla hästar i brystorp (förutom Nattis foderhäst)



Julia
Gör ni era designer själva? Dom är väldigt fina! Ha det bra,Kram

Sv: Nepp! Ingen av os (förutom Jet) Har någon designerfarenhet... Den designen vi har nu har en duktig tjej vid namn Emma gjort! (www.emmahangsmaa.blogg.se)



Alice
var har ni gjort eran blogg design??! Jättesnyggt! ;D

Läs åvanstående :)



Moa
Favorit gångart?

Sv: Det varierar helt beroende på häst! Jag ogillar att sitta på skumpiga hästar med kort steg. Galopp är ju såklart härligast oavsett! Men över lag tycker jag det är lättare att sitta snyggt i traven eftersom jag lätt faller lite framåt i galoppen, vilket jag tror många av er känner igen er i ;)

Här är ett bra exempel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0