Jet - ändrade planer

Redan hemma! Red med Ville till ridhuset, men red Lucern på ridbanan vilket gjorde att man slipper de 40 minuter de tar att gå till ridhuset och tillbaka.

Travade Ville för första gången på riktigt länge, saknat det massor. Tränade även skänkelvikning, öppna och stora bakdelsvändningar. Visar övningen i ett senare inlägg, kombinareda skänkelvikningen med bakdelsvändningen så att jag inte skulle tappa ytterbogen.

Haha måste berätta om klantigaste idag. Skulle hoppa upp på Ville barbacka, ställer honom vid pallen och slänger över benet så att typ knävecket var på Ville. Tar sats med benet på pallen, precis då går Ville fram och jag trillar på marken med ryggen före. Mitt i ridhuset där det var lektion och folk satt i cafeterian. Och alla glodde på mig. Haha skämt ut mig för gott.

Red sen Lucern, ridbanan var inte så bra så skrittade bara, syster hjälpte mig och tydligen har min sits blivit lite bättre. På slutet gick det helt okej, känns som vi är lite i en svacka nu men det är sänt man får ta.


Ville förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0