Jet - dålig bloggning

Har varit riktigt dåligt bloggning från min del den här veckan, men skyller på plugg och lite tid. Men det ska det bli ändring på!

Har precis kommit hem från stallet, men ska dit ikväll igen. Ska med Ville till ridhuset för att tömmköra, och det kan jag inte göra förren ridlektionerna har slutat. Tror jag ska lägga fram några bommar han kan skritta och trava över några gånger, alltid bra träning. Tror mamma ska med så hon kanske kan filma, är inte så bra på att tömmköra ochdet var ett tag sen så förvänta er inget mästerverk.

Lucern vilar idag, ska försöka rida henne och Ville innan skolan imorn. Börjar halv ett men måste vara där lite innan för ombyte, ska vara i industrin för dubbelkompetens
Bild från 2010, när Ville och jag tränar markarbete, han var lite busig då och har en del bilder där han hoppar på sitt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0