Jet - I'm sorry

Sämsta bloggningen från mig både idag och igår, förlåt. Men jag hade mina skäl, inspirationen försvann ganska fort. Nu ska jag rycka upp mig och ta tag i bloggandet igen.

Gick med promenad med Ville idag, på vallen. Satte på snodden som jag gjorde en gång innan och det gick toppenbra. Han var pigg och snodden hängde lös medans han nästan studsade lite i varje steg. Älskade ponny.

Den här bilden betyder mycket för mig, Ville kommer nämligen inte när man ska hämta honom ur hagen, men när jag tog den här bilden så hade jag först tagit kort på honom i hagen och sen gått. Han undrar om jag inte glömt honom. Hela han är så lurvig och nyfiken, vänlig och bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0