Jet - mina ridstövlar

Har dessa ridstövlar från Sergio Grasso som "finstövlar" och jag älskar dom! De är sjukt snygga, dessutom väldigt sköna. Cirka pris 5000, men köpte mina för halva priset på Sharpmans rea. Like't!!



Slit och slängstövlar. Mina första ridstövlar, hade säkert tesat 10 olika som inte funkade när jag såg en annons i Hööks där dessa stod för 1099 kr. Satt som en smäck. Även de här stövlarna är en favorit, supermjuka men ger ändå ganska bra stöd. Den ena dragkedjan har blivit utbytt men de är lugnt värda pengarna.

Kan verkligen inte rida utan stövlar, så spelar nästan ingen roll vad gör, ibland rider jag till och med barbacka med ridstövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0