Jet - mitt knä

Haha måste berätta om vad som hände idag, har fortfarande ont men ganska komiskt.

I alla fall, jag och syster är på väg hem från ridhuset, hon bredvid Ville och jag på Lucern, när vi plötslig kommer till en stor isfläck. I början var isen porös, sådär luftig att man sjunker igenom den, men på mitten var det ren is en liten bit. Syster och Ville går först utan problem, men eftersom Lucern inte är broddad bak så vill jag inte sitta på när hon ska gå över, om hon skulle "sätta sig ner". Syster tycker jag är helt dum i huvudet och något otroligt feg och säger att jag inte ska vara så rädd och bara gå över. Men jag insisterar och hoppar av.

Den porösa isen var tydligen inte så porös, när jag landar på fötterna så flyger de bakåt och jag landar stenhårt på knäna. Syster viker sig av garv. Jag blev sjukt förvånad men kravlar mig upp, och vi kommer utan problem över isen. Hon kanske hade rätt.

I början trodde jag inte det gjorde så ont, men kan nu inte lägga ner mycket vikt på min höger knä.



Kommentarer
Postat av: Sofie - HorseGirlShip

smärtan brukar komma smygandes lite fint så där i efterhand :P

2012-01-15 @ 20:49:51
URL: http://www.HorseGirlShip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0