Jet - powerwalk

Började dagen med en powerwalk, så otroligt skönt! Borde verkligen göra det oftare. Men är aldrig så tagg på att ofra min sömn, haha. Älskar min säng på morgonnen.

Fortsätter trixa med designen, gjorde en tabbe vilket gjorde att jag behövde fixa om headern och bakgrunden igen. Var verkligen inte meningen, förlåt. Det här är en nödlösning som förmodligen kommer att ändras inom loppet av några dagar, och är även inte helt klar än. Ser det konstigt ut så tryck på F5, eller tömm ditt casherminne.

Nu ska jag i alla fall iväg till stallet för att rida Lucern, var några dagar sen jag red henne så det ska verkligen bli kul. Syster lovade att ta bilder så ikväll blir det roligare inlägg.



Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV Tack! Kul att höra :D

2012-01-05 @ 17:06:38
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0