Jet - Sjukling

Planerna var att jag skulle följe med Ida till maskeradhoppningen och ta massa fina bilder, men fick börja dagen med att ringa Ida och säga att jag är sjuk. Tycker det är hemskt att vara sjuk, sitter bara på soffan och kan inte göra ett skit. Aja, planerna är att vara igång igen imorgon.

Ska i vilket fall uppdatera bloggen bra idag, och ska fixa ett antal förinställda inlägg när skolan har börjat. Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga då men målet ligger på i alla fall två inlägg om dagen.


Ville i somras

Ha det gott och jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör

Kommentarer
Postat av: Amelie och Emelie

Okej då lägger ja till dej oxå ;D

2012-01-06 @ 16:59:38
URL: http://www,amelieochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0