Jet - stallet ikväll

Ska till stallet ganska sent ikväll eftersom jag ska rida i ridhuset och det är inte tomt förrän kvart i sju, så kommer väll hem någon gång vid nio. Ska snart till busshållplatsen för att hämta upp Ingrid som ska filma, så förhoppningsvis visar jag er en film ikväll.
Det var ett tag sen jag red dressyr på Lucern, på grund av att hon ömmade så mycket, så idag är det grunder som står på shemat, jämnt stöd men inte för tung i handen, och sits-sits-sits. Nästa vecka börjar med mitt träningsshema, lite orolig då jag inte är helt frisk än, men skitsamma ska börja träna iaf!

Headern ser lite annorlunda ut, ser ni inget tryck F5
Lite tomt med nya bilder, den här tog jag när vi var i Frankrika i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0