jet - tömmkörning

Hoppades på att jag skulle vara helt ensam i ridhuset, men så var ju inte fallet. Det var hoppning på ena sidan med hästar mer vilda än lugna, och delade resten med två andra hästar. Det gick inte så toppen, det är svårt att koncentrera sig på vart alla hästar är, vart Ville är och hur Ville gåt. Mycket lättare om man rider.

Travade ganska mycket, absolut inga mängder, men några långsidor och kortsidor. Försöker undvika kortsidorna men han var lite pigg med mellanrum. Jag är ändå nöjd, det är inte det lättaste.

Kände mig inte så himla vacker där jag sprang runt med mjukisbyxor och utsliten fleecetröja, haha försöker att aldrig ha mjukisbyxor i stallet, men eftersom jag skulle springa och trodde jag skulle vara helt själv så tyckte jag det var skitsamma. Men det fick jag ju tillbaka, haha hela ridhuset fullt.

Glömde be mamma att filma, men imorn är det färska bilder som gäller!


Det här är också en av favoritbilderna på Ville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0