Jet - tömmkörning

HAr precis kommit hem från stallet där jag tömmkörde Lucern. Hon var något spänd men annars gick det heöt okej. Har inte tömmört henne på ganska länge så jag är ganska nöjd. Tömmkörde Ville igår, hade tagit fram sex bommar som han fick skritta över, vet inte om det gör så mycket, men eftersom vi ska ta det lugnt nu i början så tyckte jag att det här kändes ganska bra. Innan tömmkörning gick jag några backar med honom.

Måste be om ursäkr för dålig bloggning, men håller på att trixa med en helt ny design, och det går inte så jätte bra. Den blir ganska lik den förra, men med några stora skillnader, som bredden på bloggen


Den blivande headern, vad tycker ni?

Tycker också, som jag sa till Ida, att man ska ha ha den nyaste webbläsren, då det är den jag gör bloggen i. Det är redan tillräckligt svårt att göra en blogg som fungerar till alla webbläsare, men om jag också ska hålla koll på alla äldre årsgånger kan jag hålla på hur länge som helst. Så ser bloggen konstig ut, börja med att uppdatera och om det inte funkar uppgrade din webbläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0