Jet - Ville i hagen

Här är några bilder som jag tog nät vi släppte ut Ville i sin gamla hage igen. När han var hallt fick han stå i en mindra hagen med en lugnt häst och nu är han står han med hela flocken igen. 

Jag trodde de skulle börja springa när jag släppte ut honom, men de höll sig lugna. Ville och Mårten (den svarta) viftade med frambenen och skrek lite, men det var allt. Ville har väldigt hög rang, men det är nästan som om han inte bryr sig så mycket om de andra hästarna. När det kommer en ny häst är det Mårten som går fram, men Ville bestämmer.
Lite suddig bild, men man ser tydligt hur välvda halsarna är




Så liten jämfört med den andra

Jag har alltid tyckt det är intressant att se hur hästarna rör sig i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0