Älskade ponny♥

Något som börjar sjunka in i mitt huvud mer och mer ju längre tiden går är att jag måste ta vara på den här sommaren för efter lovet kommer inte Trixi vara en lika stor del i mitt liv och min vardag längre.  Jag försöker att inte tänka på det för varje gång tanken kommer upp i mitt huvud får jag en klump i halsen och tårar i ögonen.

Jag vill verkligen att denna sommaren ska vara lika underbar som den förra, men med den hemska tanken på hur det kommer vara efter i huvudet vet jag inte om jag kommer kunna njuta ett enda dugg av den..


Kommentarer
Postat av: Erika

Du får tänka så här när du blir ledsen att Trixi försvinner ju inte helt o hållet utan hon finns ju kvar i livet och finns där för dig när du kan återvända hem. :)



Men förstår hur tungt det är.

2012-07-02 @ 10:18:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Det ordnar sig finis, upp med hakan! <3

2012-07-02 @ 11:40:26
URL: http://mariaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0