Fast

Något jag fastnat för och utveckat lite av ett beroende för är intrenettshopping. Har jag tråkigt går jag ofta in på olika sidor (ofta kläder) och klickar hem någonting jag tycker är snyggt. Det alldra vanligaste är att jag vet att det är rea och tänker "Om jag hade köpt denhär innan hade jag fått betala dubbelt så mycket^^" Så även om jag inte ÄÄÄLSKAR just den tröjan kanske den blev min just för att de va halva priset på den. Senast förra veckan klickade jag hem en limegrön bikini! Vad ska jag ha den till? Kommer ju inte kunna använda den så länge jag inte blir jättebrun? Men den var ju på extrem utförsäljning och jag kännde för en ny bikini?

Nae jag måste skärpa mig. Jag hör ju själv hur det låter. Måste börja spara pengar lite istället!

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0