Uteritt

Ida följde med ut i skogen i förrgå.r för att klicka lite bilder på mig och Rodney. Rodney skulle ha matchande outfitt och först hade vi också tänkt linda hans ben, men märkte lagom snabbt att paddarna var alldeles för små. Verkligen dags att köpa lite nya saker.

I alla fall, Rodney tyckte det var kul, det svåra var bara att Ida gick lite långsamt och det var bromsar överallt. Nu ska vi inte skylla på Ida för hon var så förkyld att hon knappt kunde stå upp utan att bli andfådd, men det ledde till att jag och Rodney inte kunde hålla det tempo som både han och jag föredrar och även det tempo som man slipper de äckliga små odjuren




Bra att jag håller i tyglarna och kör fågeldansen





''




Tröttnade tillslut på Idas tempo och kastade upp henne på Rodney istället, haha tyckte det var en bra lösning

//Jet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0