Bilderna!

Igår när jag skulle gå och hämta Ville ur hagen så kom Rodney gående, först såg det ut som han skulle rulla sig, men det ångrade han och gick rakt fram till mig. Smällte typ! Haha Ville har typ kommit och mött mig två gånger under fem år, om det inte är matdags förstås. Det lär ju inte vara så att Rodney känner igen mig eller något annat sött, har ju inte hämtat in honom tidigare liksom, men det spelar ingen roll, mosade honom med morötter typ. Eftersom planen var att fånga Ville, så fick Rodney ha på sig Villes grimma på största

Kolla vilken söt syn









Ni ser ju grimman, cob liksom

Med Ville kan jag stå ganska nära och ta kort i stallet fast jag har mitt zoom objektiv, men med Rodney får jag typ trycka mg mot väggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0