dagen

Ber om ursäkt för så sen updatering. Men har knapt varit hemma idag och har tjaffsat endel hit o dit. Dagen började iaf med att jag blev väckt halv 11. Lagom söt och glad va ja ju då. Runt halv 2 åkte jag te min vänn Anna. Väl där tog hon 2 timmar på sig att putsa två träns och att longera en häst...

Men efter det kom vi äntligen iväg. Jag red på gammalgubben Calle och anna på Gandalf. Red ut gansla länge i blandade gångarter. Gick ganska bra men Calle var skitseg när vi skrittade men taggade till ganska rejält när det gick lite fortare. Stannade kvar hos anna efter och åt o lite så där innan jag tuffade hem på min moppe för ja va så trött vid 11 :)


Anna och calle för några år sedan


// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0