en av mina största drömmar

Något jag alltid vetal ha är långt hår. Har sparat och sparat i alla år men endå blir det inte mycket längre en "mellanlångt" Men nu äntligen har jag tagit tummen ur röven och tagit tag i saken. I sommar ska jag undvika at platta håret och tvätta med inpackning varje dag. Någon gång innom en snar framtid måste jag klippa genom håret för det är så slitet, men annars ska jag i princip försöka låta det va tills skolan börjar igen.

Men jag tycker endå det hänt något på 2 år iaf :)

de är egtnligen liiite längre eftersom ja har pluffsig munktröja på mig där. Men jesus kristus vad hems min snebena såg ut på tal om ingenting

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0