Foton på ingång

Ska snart dra mig till stallet, och tar för en gång skull med mig kameran!! Dock så lär det väll bara bli hagbilder men förhoppningsvis är hästarna lite fotogeniska. Kan ju säga att Ville inte är det lättaste att få bra bilder på.
Rodney får skon påslagen på torsdag, sjukt vad jag längtar efter att få rida. På torsdag lär det iofsig inte bli ngt eftersom det är skolfest då, men på fredag.. mums

På lördag börjar jag redan jobba, ska vara borta fram tills torsdag, och det är förståss lite surt att jag bara hinner rida Rodney max två gånger, men det kommer bli så kul att få jobba! Ska jobba på ridläger. Gjorde även det förra året, och det är verkligen helt super, älskar alla barn :D



Här är en liten film från provridningen, första gången jag rider honom så dömm inte för hårt.
//Jet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0