Gårdagens uteritt

Orkade inte skriva något mer igår för jag var så himla trött. De slutade med att vi red två vändor fram och tillbaka på en igenvuxen skogsväg. Och tack vare de tidigare regnet va underlaget perfa! Så vi kunde rulla i galopp i stort sätt hela vägen :) Trixi tror jag var lite seg men nikita sprang bara snabbare och snabbare och blev bara starkare och starkare. Men öronen spetsade RAKT fram hela vägen dundrade hon fram i skogen. Lite det jag ville att hon skulle få komma ut och kunna springa lite för egen motor, utan att jag sitter där och bankar lixom. Fick dra på henne några gånger men mest bara om hon började sacka för något läskigt.

Vi va vell ute i drygt en timma och i det ingick avskritrning i säkert 20min så de fick ett intensivt komditionspass.

//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0