Hoppning a la aqipage

Igår var Jet här och red med mig. Vi hoppade lite på banan, först red hon Trixi och jag Nikita. Sen bytte vi. Hoppade serie med stund och kombination. Båda hästarna hoppade grymt bra! Nikita hoppa som en gud, klättrade långsamt upp till 90 cm som båda hästarna seglade över. Jet hoppa dock nt så högt på Trixi för hon e ju lite som hon e (hästen asså;)) När vi ridit på banan i ca 40 min red vi ut en sväng och rejsade! Typiskt mig och Jet, vi kan aldrig hålla os. Trixi fick värsta rycket en gång när Nikita kom uppp brevid och drog världens ryggrullning/bocksprång, haha inte likte henne!

Efter de löshoppade vi suppen lite. Hon har nt fått rörasig så mycket de senaste veckorna så hon sprang runt lika glad som alltid, hoppade inte så högt men tillräckligt för att hon skulle få hoppa lite höjd :)

Film när vi hoppar, först jet och nikita, sen ja o nikita o sist trixi och nikita! Vist hoppar hon endå grymt nordsvenskkorsningen på 21 år?;)

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0