Rodney





Först var planen att Rodney skulle stå själv med Ville i en hage i någon vecka så att det inte skulle bli för mycket för honom, men vi ångrade oss och idag fick bjässen gå med de andra i hagen.

 

Jag själv var inte med, det är syster som står för bilderna, men tydligen tog hästarna det ganska lugnt. De sprang lite fram och tillbaka, men inte mer än så. Kanske pep någon gång ibland.

 

Rodney är fortfarande lite uppspelt, inte lika avslappnad som han var i Stockholm, men det är ju inte så konstig, massa nya hästar, nytt ställe, nya människor. Jag utgår ifrån att det blir bättre snart.

 

Jag tycker om den här hästen, det kanske inte riktigt var det vi letade efter från början, men jag tycker om honom i alla fall. Han har personlighet, dessutom känner man sig bra när man rider honom.

 

//Jet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0