sjukling

Vaknade i morse och mådde något fruktansvärt. Halsen sved kliade och var full av slem. Jag mådde illa och huvudet snurrade. Så fick lämna skogslotten för att åka hem och vila. Har sedan jag kommit hem sovit från 9 till halv 4 vilket var ganska underbart. De jobbiga blir nog hur jag ska kunna somna ikväll om jag sovit i princip 15 timmar i sträck. Något som farsinerar mig är hur sjukt mycket jag måste ha ätit de senaste dagarna? eftersom jag inte varit det minsta hungrig idag och det enda jag lyckats trycka i mig är lite vatten och 2 rader choklad.

Mår dock betydligt bättre nu så förhoppningsvis kan jag iaf gå ut i morgon och kanske fotta Jet om jag känner mig riktigt pigg. Hoppas på att kunna åka tillbaka och jobba på skogslotten på lördagmorgon om allt går enligt mina planer.


Vill rida min lilla snygging...

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0