skräckupplevelse.

Sysselsatte mig själv lite i more att röja lite i mitt rum eftersom det var så hemskt vidrigt och smutsigt. När jag ska lyfta på en ridstrumpa hoppar det fram en ENORM spindel från den andra som ligger bara någon cm från min hand. Jag får såklart panik och kastar mig emot den stängda dörren, skriker så hela byn säkert hörde och i ren desperattion kraffsar efter handtaget. I vanliga fall hade jag ropat på mamma o bett henne döda den.. men jag var ensam hemma och behövde grejer i mitt rum senare för jag hade inte fixat mig. Så jag sprang som en stucken gris till köket och hämtade en flugskrämma. Springer in i mitt rum och börjar kontrollöst vifta och slå med flugsmällan emot spindeln. Utan resultat då den gömt sig i en sko. Så jag fick kasta bort allt i närheten och jaga ut den innan jag drog en riktig smach på den. I vanliga fall vågar jag inte ens döda spindlar men idag var jag tvungen.

Så härdanefter ska jag ALTID utan undantag ha en flugsmälla på mitt rum!

// Ida


Kommentarer
Postat av: Tussie

Snygg header! Gjort den själv? (:

2012-06-11 @ 15:39:16
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0