Utvärdering tävling söndag

Cl 70 cm: Skämdes när jag hoppade fram. Hon va skiträdd för allt och hoppade som en kråka. Väl på banan kom vi inte ens förbi en mur som var placerad bredvid staketet, höll på och stegrade och snurra runt innan vi fick hjälp. Hoppade som ett spjut och skenade runt som en stucken gris. Sprang på sidan av ett hinder för hon muren var på ena sidan. Andra anridningen emot de hindret hoppade hon och stannade i luften så hon drog med sig hela hindret.. Gjorde omstart mest för hennes egen skull o få hoppa något lugnare genom banan. Felfri då såklart.

A:0/A:0 LD: Hoppade mkt bättre på framridningen så va endå ganska taggad. Hoppade banan bra även om hon fortfarande sprang runt som en uppskruvad kanin. Slarvade när ett hinder kom lite fort. Delvis mitt fel för jag inte tänkte ta hindret exakt rakt då det stod på mitt på X. Men la henne helt rätt så där kunde hon faktist bjudit lite o lyfft på benen. Var sjukt taggad på omhoppning, gick verkligen in med inställningen "allt eller inget" så vart så himla sur när hon slarvar med benen.

Endå sjukt nöjd med min plutt! Har ju knapt hoppat något i vår pga att hon inte är så rolig att hoppa hemma. Men ska försöka hoppa lite mer i sommar :)


Den läskiga muren..



Haha tardface, eller bara glad tjej?



Tur att hon är så snygg ;)




Som vanligt sjukt nöjd med Jets fina bilder! borde serriöst anställa henne som min fotograf´;)

Kommentarer
Postat av: Eva

fett snygga är ni ;) 2 rundan brukar oftast gå bättre :) fina bilder!

2012-06-03 @ 22:08:52
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0