ida - alla 5 hästarna motionerade!

Awzum dag i stallet med min vänn idag. Vi började med att mocka och fixa och sen var de dags för lite rejs i skogen med Trixi och Nikita. Red runt sonstorp på 50 minuter. Trixi skötte sig prima, var skönt att kunna känna att jag kunde släppa henne och fortfarande ha konrtoll. Var påväg att ramla av båda två en gång när Nikita stannade för en vattenpöl och då var ju Trixi tvungen att tvärstanna från full galopp.



När vi var klara med de första pållarna jagade vi Balder i hagen en stund och fixade honom. Körde samma runda som vi red med Trixi och Nikita. Stannade också till vid handlarn för lite färdkost ;) HAHA

HAHA vrålåkeT!



Sist red vi Suprice och Q. Jag satt på Q första gången efter hennes hälta. Monica har ridit henneen hel del och Jet en gång när jag var tvungen att rejsa av Suppen. Enda kravet jag hade var att hon skulle trava fram. Lyssna något fram för skänkel. Gjorde inga bus eller så, de hade hon blivit av med när vi longerade henne några minuter innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0