ida - årets första tävling!

Äntligen anmäld till årets första tävling, o de i sista sekunden. Efteranmälan går såklart att göra men känns endå väldigt fel på något sätt. Ska rida en lc ovh en lb bara för att komma ut o bekanta oss med dommaren och dressyrstaketet såhär innan div 3 ;)

Tävlingen är på sussililjas anläggning även där jag startade min första dressyrtävling på Trixi förra året. Riktigt mysigt och fint! Tävlingen hålls dock utomhus så det återstår att se om hon blir tittigare eller lugnare. Personligen tror jag hon går "emot normen" och blir lugnare. Eftersom innomhus är det ett långt ridhus och i ena änden av det sitter massa läskiga saken. Utomhus är det mer öppet och inte allt läskigt samlat på samma ställa på sättovis. Men det återstår att se.

Jet hoppas jag följer med och kotchar mig o tar massa fina bilder!

Bilden är från sist jag va på sussililjas anläggning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0