ida - bland de bättre i mitt liv

Bland de bästa jag gjort i mitt liv är att ta moppekort. När jag fyllde 15 tänkte jag inte ens tanken på de eftersom ja var tvungen att gå 10 timmar teori och jag hade ju cykeln så varför en moppe lixom? Men jag beslöt mig för att ta kortet senare samma år och gud vilken tur att jag gjorde det.

 Jag åker mest till stallet och det blir ju att jag kan åka dit oftare eftersom slänga sig på moppen o köra i 10 min är ju mer lockande en att trampa på en cykel och svettas i en halvtimma. Pluss att det är roligt att köra så ibland kör ja hällre moppen när jag ska någon stans även om det går bussar.


Såhär ser min moppa ut (inte just min på bild) Sjukt ful och gamal men den orkar ju köra runt på fläskis och jag tar mig dit jag vill och det är allt jag kräver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0