ida - dagen

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon. Gick upp på totti halv 8 och såg all snö. Minns inte alla svordomar och fula fraser jag hade avverkat men amma sa senare att de inte lät vackert från min del av huset.. Somnade sedan om och drog mig inte ur sängen fören kvart över 1.

Jobbade kalas på skogslotten som sög ganska ordentligt. Sjukt ovärt typ. Men nu hade jag lovat att jag kunde så vara bara o sätta ändan på bussen och åka!
image description
Tårta a la Ida! Vart den inte grym?



När jag väl kom hem från skogslotten klockan 7 slängde jag mig på moppen och drog iväg till Trixi. Red ett underbart dressyrpass i de kalla men ljusa vädret. Tränade mycket öppna och 15m volter i trav och galopp. Red egenom henne lite nogrannare en igår och i slutet kändes hon riktigt fin :) Helt underbar att jag red 19.20-20.10 och det var ljust hela passet. Jag hann precis hem (runt kvart i 9) innan det blev kolsvart.
image description
19.30 i mars? elt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0