ida - dagens ridlektion

Ridlektion på skogslotten som stod på schemat idag. Fick rida på Baltazar. Kan inte säga att jag var jätteexited på det eftersom det inte gått något vidare bra sen i höstas.

Vi red ute första gången i år, vilket va både mysigt och kallt. Hade nog föredragit att harva runt inne då de inte blåser där ;) Vi red endel öppna, galopp med tagen bakdel och enkla byten. Till min förvåning gick det faktist helt ok! Sist jag red Baltazar va de "pain in teh ass" eftersom han är så himla stretig i munnen. Men efter några hemska minuter i början släppte det någolunda. Bitvis såg det förjävligt ut några minutpluttar mitt i passet men det är sånt som ja får ta. Var skönt att det gick framåt för en gång skull i alla fall :)

Bild i repris... gash! tur att jag sitter någolunda bättre nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0