ida - dagens ridpass

Red idag för första gången sen i söndags.  Sjukt att jag inte fått abstinens en. Men ibland kan de va skönt o göra saker som man aldrig hinner annars. Bara en sån enkel sak som att kunna raka benen varje dag och hålla ögonbrynen noppade, smörja in ben och jobba bort finnar. Ibland behövs en sån liten paus.

Åter till dagens ridpass. Trixi har altså stått sen i söndags, en välbehövlig vila må jag tro. Red lite lugnt idag. Inga höga krav direkt. Red mycket ökningar för att få lite framåtbjudning vilket de resluterade i. Red också egenom lb:1 programet 2 gånger bara för lite extra träning. Ska nog rida henne i morgon kväll, och söndag. Sen hoppas jag att vi kan få med henne på lektionen på måndag. Har ju en kännsla längst in i magen att något inte står helt rätt till. Men de kan lika gärna bara vara pällsfällningen. Så skulle vara skönt om min ridlärare kunde ta en titt på henne eftersom det är den människan jag "känner" som ja ser upp till mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0