ida - gårdagens lektion

Orkade inte skriva något igårkväll eftersom jag kom hem typ halv 11 och då va de bara äta och bums i säng som gällde, även fast ja är ledig idag, STUDIEDAAAAAG!
Igår fick jag rida Baltazar, gick vell helt ok. Lite lagom stel och bet sig fast i better när vi red fram. Synd att han har blivit såå trälig eftersom han var så himla fin förut :/ Hoppade liten bana med studs travbommar och relaterat. Hoppa inge höjdermen endå kröt han i botten på endel.. Tydligen hade han stannat leta väl mycket på en tävling han va iväg på i helgen.Men somsagt då låg vell hinderna på 80-90 o när ja hoppa igår va vell de högsta 75? xD
Nae Baltazar är min lilla trokänare! Gör de man ber om,för demesta. La ju upp en film på honom igår tror jag?

VÅran sista tävling :') Lilla snyggplutten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0