Ida - god morgon!

Vakna nyss så ska försöka dra mig upp och börja städa mitt rum, man ser inte ens  mitt golv... Runt 12 ska bag åka iväg till stallet och mocka och fixa allting. Sen kl 2 ska jag vara på skogslotten för att rida dressyrprogramsträning för Marie Karlgren.  Har inte ridit för henne på länge så ska bli spännande att höra vad hon har att säga!  Ska rida la:1 men programmet spelar egentligen ingen större roll, jag får ju alltid samma hjälp endå:)  förhoppningsvis följer jet med i då blir det såklart bilder! När jag kommit hem ska jag/vi rida q. Hon är btw under igångsättning och friskförklarad:D och så ska jag rida suprice... Lite skeptisk till det men hon behövde tydligen springa av sig för hon blir för stark och pigg med de små barnen. Men jag får be en bön innan så att hästen inte går av på mitten eller något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0