ida - ja får pani.i.i.i.i.i.i.ik

Hade planerat de närmstkommandet tävlingarna någolunda ok och kollat me Monika så vi får låna hästen så osv. Sen när jag kollade på proppen till första tävlingen för några dagar sen (Va hiiiima tur att aj gjorde de igen) Så upptäcker jag att en av klasserna jag vill starta är regional. Visserligen skulle jag vell kunna starta en regiolan La:1. Eftersom första tävlingen endast är för träning så att säga. Men Trixi har ingen licens så hon får iaf inte för tillfället starta högre en lokal nivå.. Så det blir förmobligen en lokal dressyrtävling på sussi liljas anläggning, red min första start på Trixi där förra året o de e en riktigt mysig anläggning tycker jag!

Men nu måste allt planeras om, tävlingen är om drygt 3 veckor, ´ja måste höra med Monika, mamma måste planera om osv. Jag skulle kunna skita i att åka på något av dem tävlingarna men då är första starten för i år med div 3 (om de blir något såattsäga...) O de känns ju inte så jättebra ifall hon skulle få psykbryt ;)

Fiina ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0