ida - Malin goes bucked of

En period för något år sedan följde min vänn Malin (www.malinannelinoregustafsson.blogg.se) med mig mycket till Lillås (stallet där jag red innan Brystorp) Hon som då aldrig hade ramlat av tyckte de va skitkul när Abbe (shettisen på bilden) bockade av henne gång på gång! Minns en gång när hon red runt i grimma i hagen o satte sig på rumpan bara för att hästen skulle bocka va henne xD Har filmerna på min gamlagamla mobil... Synd att ja inte kan föra över dem... Galna minnen med min vänn Malin assåå :')



Datumen stämmer INTE! Hade min gamla digitalkamera..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Ammen guuud!

2012-03-02 @ 23:51:06
URL: http://malinannelinorgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0