ida - måndagens hopplektion

Hoppade i måndags, red Baltazar. Tyvärr var det en av dehär dagar som man slarvat lite med maten, sovit lite dåligt och bara är allmännt trött och grinig. Försökte att inte låta frusterationen ta över men de har nog aldrig varit så svårt.. Och just när jag tog tag i hästen säger min ridlärare " Bra ida, han ser mycket lösare ut i sidorna från början nu!" Haha ja tror tillockmed att jag sa lite smått för mig själv "IN MY ASS" Haha skrattar åt de nu men då var jag så sur. Vi hoppade ute på stora banan, första gången vi fått hoppa något som börjar likna hinder. Gick helt ok själva hoppningen, underlaget sög lite men hästen bjöd mkt bättre ute o hoppade bra!


Fina Baltazar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0