ida - promenix

Var nyss i stallet och promenerade med Trixi. Longerade på ridbanan i trav för att se om det blivit bättre. Var svårt att se så hoppade upp i grimma och grimskaft. På rakt spår kändes hon helt ren, men på mindre volter var hon ojämn stundvis. Altså en klar bättring från i fredags då det kändes väldigt tydligt på rakt spår.

Det fick bli en promenix i skogen på 15 min. Stretchade ordentligt efter så hon fick sträcka ut benen. Jag ska göra det samma i morgon och på tisdag så ska jag longera och ta beslut om jag kan börja rida på onsdag. Jet kommer hit då med så jag får lite hjälp.

Vem skulle inte bli glad av att möta denna söta ponny i hagen?

Kommentarer
Postat av: amanda

alltså jag måste fråga för jag fattar inte riktigt..

har ni båda egna hästar eller bara en ?



riktigt fin och läsvärd blogg iallafall ! :D

2012-03-18 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0