ida - ut i skogen idag igen

Vart uteritt för Trixi idag med. Tänkte att hästen kunde få va lite stilig trotts att ja hade mjukispjuks så Trixi fick gå all in på westerntemat. Red runt sonstorp på ca 1.5 timma. Tog så lång tid eftersom jag skrittade nästen hela. Men eftersom jag tckte hon känndes fräck ut blev de lite trav och 2 kortare galopper.

Hon var lite orolig i början och tittade ofta om ingen var bakom henne, men jag brukar ju aldrig rida ut själv så det är ju förstårligt. Lita allmännt tittig o hoppade till lite då och då men eftersom ja satt med tyglarna i en hand och vilade andra handen mot sadelknoppen rörde jag mig knappt en milimeter i sadeln även om hon for iväg några meter.

Haha lillgrisen tog en tripp i Monicas trädgård när han inte ville vänta på sin tur att få springa genom stallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0