Jet - Frida

Tänkte berätte liten snabbt vem Frida är, då hon har en ganska stor del i den här bloggen.


Frida är ett år äldre än jag, alltså ´94. Vi har kännt vartandra sjukt länge, typ sen vi flyttade hit. När vi var små så lekte jag, Frida och Line alltid häst ute i trädgården. Line var ridlärare och Frida och jag sprang runt och hoppade över bänkar och stolar.

Förr hade Frida hennes ponny längre bort, men för två år sedan flyttade de till samma stall som vi har Ville. Vi ses säkert tre-fyra gånger i veckan när vi är i stallet samtidigt.

Frida är en person som man kan säga allt till utan att skämmas, hon fattar vad jag menar även när det kommer ut helt fel, och som man kan ha sjukt kul med!

Fridas ponny Fillan är en c-ponny och otroligt snabb, så en av favoritsysslorna är att dra ett race ute i skogen tillsammans med henne. Fillan är även en stjärna på att hoppa och rida ibland lite western. Allsidig, härlig och rolig.

Första gången Fillan släpptes i hagen, stackarn blev jagen av alla




Syster och Frida











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0