Jet - sliten tjej

Så känner jag mig just nu, trött, utvrängd och allmänt uppskruvad. Ett tajt shema som går i kras, en arm som värker och hög med plugg.
Vaccinerade mig mot livmoderhalscancer idag, en process som tog över en timme. Tog sen med mig Ville på en promenad, som var över en timme. Mötte lite snälla personer på vägen som jag tog ett snack med.
Red även lite dressyr på Lucern, men dimman hade lagt sig över ridbanan vilket skapada så pass skymd sikt att jag inte kunde rida så länge. På torsdag är det träning igen, hoppas det går bra då.
Skälet till att jag bloggar så dåligt är helt eneklt tidsbrist, varken igår, idag, imorn eller i övermorgon kommer jag att komma hem innan åtta, då ska jag fortfarande äta, plugga och duscha. Bloggen blir då inte prio ett och hamnar i skymundan.
Otroligt gammal bild, men lite så här kändes ridbaban. Mörk och läskig, dock utan snö

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Skitsnygg blogg! Gör ni bloglovin-byten? ("för alltid", dvs inte tar bort en efter några dagar)

2012-03-20 @ 23:49:34
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det skulle inte vara ett jäkla "SV;" där, blev av vana, haha!

2012-03-20 @ 23:50:05
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt att möta dig och Villson :)

2012-03-21 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0