Jet - sträckt ryggen

Mycket sträckningar här på bloggen, men det är min rygg, och inte Villes som fick ta smällen. Skulle flytta en säng, böjde inte som man ska, tog i, pajade ryggen, kastade mig på sängen och låg där i fem min innan jag kunde resa på mig.

Det hände igår, och nu funkar det faktiskt helt okej, planen är att vara i full gång imorn igen.

Men som ni förtsår så skippade jag att rida idag, tog istället tag i hästarnas träns. Det var sjukt länge sen vi putsade, och det märktes. De var rikitgt groose, båda två. Lite glad att vi bara har ett träns till Ville, bara jobbigt att putsa fler.

Syster tömmkörde Ville, och idag såg det riktigt bra ut. Han lyssnade fint fram, dock så fick han inte med yttersidan i början, men på slutet var det stor skillnad.


kolla halsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0